Ճապոնիան զարմանալի երկիր է, մեզ համար անհասականալի:
Օրինակ՝ այնտեղ շատ տարածված է «էնձյո կոսաին»՝ ոչ լրիվ պաշտոնական, բայց դարերերով իրականացվող՝ հասուն տղամարդկանց հանդիպումները երիտասարդ աղջիկների հետ փողի դիմաց:
Աղջկները ստանում են առաջին սեքսուալ դասերը (նաև փող, նվերներ, դիզայներական հագուստ), տարիքով մեծ պարոնները բավարարում են իրենց ցանկությունները:
Յոբաի
Յոբաին մինչև վերջերս շատ տարածված էր: Սրա էությունը հետևյալն է՝ քնած աղջկա (կամ արդեն ոչ աղջկա) սենյակ է ներթափնցում խորհրդավոր անծանոթ, դիրքավորվում է հետևից և հայտարարում իր մտադրությունների մասին: Եթե աղջիկըը դեմ չէ, զույգն աբողջ գիշեր սեքսով է զբաղվում՝ աշխատելով հնարավորինս քիչ աղմուկ անել, որից հետո գիշերային ացելուն նույն կերպ աննկատ հեռանում է:
Ըստ տրամաբանության՝ երիտասարդ յոբաիստը պետք է ծանոթ լիներ աղջկա և նրա ընտանիքի հետ: Հաճախ յոբաին հետագա հարսանիքի յուրօրինակ նախաբան է եղել, և ծնողները, իբր չեն նկատել գաղտնի այցելությունները և իբր ոչինչ չեն լսել, բայց մի գեղեցիկ պահ «բռնել են» յոբաիստին, հրապարակավ նախատել են, նա կարմրել է և ամեն ինչի համաձայնվել, իսկ մի քանի օր անց զույգն ամուսնացել է:
Բայց հաճախ բերքահավաքի շրջանում, երբ գյուղացին եկվորների էր վարձում, պետք է պատրաստ լիներ, որ աշխատողները կարող էին որպես յոբաիի օբյեկտ ընտրել իր աղջկան: Որոշ դեպքերում մի խումբ երիտասարդներ մեկնում էին մի քանի կմ հեռու գյուղ, և այդ ժամանակ յոբաին գրավիչ արկած էր դառնում: Կարելի է ենթադրել, որ ոմանց բախտը բոլորովին չէր բերում, երբ մտնում էին տուն և քնած տգեղ աղջկա տեսնում, սակայն հետդարձի ճանապարհ արդեն չկար: Այլապես երիտասարդին կարող էին մեղադրել գողության մեջ և տեղում սպանել:
Ըստ էության, յոբաին բռնաբարություն չէ, միայն թե պետք է մի քանի կանոնի հետևել. տուն պետք է մտնել մերկ, պետք է աշխատել բացարձակ լռություն պահպանել: Պետք է անվտանգ սեքս ապահովել՝ դեմքը փակել կտորով կամ դիմակով՝ իրեն և կնոջը խայտառակությունից պաշտպանելու համար, եթե նա հանակարծ սկսի գոռալ. «Փրկեք, բռնաբարում են»:
Տամակերի
Զուտ ճապոնական ԲԴՍՄ-ի տարօրինակ ձև, երբ կինը հարվածում է մերկ տղամարդու առնանդամին: Տամակերին առանձնակի տարածում է գտել վերջին տարիներին՝ մեծ տեղ զբաղեցնելով ճապոնական պոռնոյում:
Շիտագի դորոբոու
Ճապոնիայում կանացի ներքանզգեստ գողանալն արվեստ է համարվում: «Շիտագի» նշանակում է ներքնազգեստ, «դորոբոու»՝ գող: Ճապոնուհիները պետք է իրենց ներքնազգեստը թաքցնեն պլաստիկե տարաներում և փակեն գրեթե սեյֆում, քանի որ եթե կախեն պատշգամբում, որ չորանա, կարող են այն գողանալ:
Նո-պան կիսսա
Նո-պան կիսսաներում (սրճարան «առանց վարտիքի») մատուցողուհիները կրում են կարճ կիսաշրջազգեստներ տակից՝ ոչինչ: Այցելուները պատրաստ են սննդի համար կրկնակի վճարել, միայն թե տեսնեն նրանց: Այդպիսի շատ հաստատություններում շատ հայելիներ կան, որպեսզի այցելուների պարանոցը չծռվի սպասարկող անձնակազմին նայելիս:
Նիոտայմորի
Սա կնոջ մերկ մարմնի վրայից սուշի կամ ռոլ ուտելու արարողությունն է: Մարմնի ինտիմ մասերը միշտ ծածկված են լինում որևէ ուտեստով, իսկ մարմնի մնացած մասերի բացությունը կախված է մոդելի ամաչկոտությունից: Բոդի-սուշին առանձնակի տարածում է գտել Արևմուտքում 90-ականներին, թեև Ճապոնիայում հաստատությունները, որտեղ այդպես են մատուցում, ավելի շուտ բացառություններ են, որոնք առավել հաճախ պատկանում են մաֆիոզների, քան լայն տարածում ունեցող վայրեր: Բացի գեղեցիկ տեսարանից՝ համարվում է, որ կինը որպես մատուցարան ուտելիքը տաքացնում է մինչև մարմնի ջերմաստիիճան՝ օրգանիզմի յուրացման համար ամենաբնական աստիճանի:
Նիոտայմորիի մասնագիտությունը շատ բարդ է: Աղջիկները պետք է մարզված լինեն, որպեսզի ժամերով անշարժ պառկեն, ուտելիքն այս ու այն կողմ չնետեն փայտիկների հպումներից, որոնք ոչ միշտ են նուրբ, կամ պատահաբար մաշկի վրա թափված սառը ջրից կամ տաք թեյից չդողան: Նրանք, իհարկե, պետք է շատ մաքուր լինեն: Հաճախորդների հանդեպ ևս խիստ կանոններ են սահմանվել: «Ափսեի» հետ խոսել, նրան վիրավորել չի կարելի: Փոխարենը՝ կարելի է սուշին մարմնի վրայից միանգամից շուրթերով վերցնել:
Սեքս ութոտնուկի հետ
Ութոտնուկի հետ սեքսի գաղափարը գալիս է շունգա (էրոտիկ նկարներ) հին արվեստից: Ութոտնուկի հետ սեքսի արվեստի վերածնունդը հասնում է մեր օրեր:
Իմեկուրա
Սովորական հասարակաց տներից իմեկուրաները (իմիջ-ակումբներ) տաբերվում են նրանով, որ կյանքի են կոչում տղամադկանց ամենայուրօրինակ երևակայությունները: Այն միայն մի քանի սնյակ ունի, բայց բոլորը հարդարված են տարբեր՝ օրինակ՝ դասասենյակի պես, գրասենյակի, հանդերձարանի կամ այլ հասարակական վայրի: Շատ յուրահատուկ դեպքերում կարող են սարքավորել մետրոյի վագոնի նմանօրինակ, որտեղ չիկան դառնալ երազողները կարող են շոշապել իբր ոչինչ չկասկածող դպրոցական աղջիկների:
Չիկան
Չիկանները սիրում են գնացքում դիպչել աղջիկների տարբեր մասերին: Հաճախ նրանք ամեն ինչ տեսանկարահանում են՝ տեսախցիկը մտցնելով աղջկա կիսաշրջազգեստի տակ կամ նույնիսկ այն կոշիկներին ամրացնելով: Հետո տեսանյութերը կամ լուսանկարները վաճառում են համացանցի միջոցով՝ հաճախ մեծ գումարներ վաստակելով: Ամեն տարի Տոկիոյում ձերբակալում են մոտ 4000 չիկանի, բայց նրանց թիվը չի նվազում:
Տոկուդաշի
Տոկուդաշին ոչ այնքան սովորական մերկապար է եվրոպացու գիտակցությամբ: Պատկերացրեք բար, որտեղ մի քանի մերկ աղջիկ, համաչափ շարժվելով, հասնում են բեմի ծայր և նստում՝ ոտքերը լայն բացած: Վերջ, պարն ավարտցվեց: Տղամարդիկ, Լապտերներով զինված, չեն կարողանում աչքը կտրել կանացի բաց սեռական օրգաններից: Պատճառն այն է, որ ճապոնական սեքսի ավանդույթներով՝ լրիվ մերկացում չի ենթադրվում: Ճապոնական դասական փորագրություններում կինը միշտ հագնված է պատկերված՝ կիմանոյով:
Դաչ Վաիֆու
Ճապոնացիների շրջանում սեքս-տիկնիկները ոչ թե փչովի տիկնիկներ են անիմաստ բաց բերանով, այլ իսկական ռոբոտներ լատեքսից, որը շոշափելիս նման է մարդկային մաշկի: Տիկնիկները վաճառվում են ցմահ երաշխիքով, արժեն 6000 դոլարից սկսած: Եթե ինչ-որ բան այնպես չլինի և Ճապոնացին «չհարմարվի իր Դաչ Վաիֆուի բնավորությանը», կարելի է այն վերադարձնել արտադրողին՝ արժանի թաղման համար: Այո, ամենաիսկական:
Շիբարի
Շիբարին կամ կինբակուն ճապոնական սեքսի հին արվեստ է, որի հիմքը գեիշխանության և ենթարկվելու թեման է: Շիբարին տարբերվում է զուգընկերոջը կապելու արևմտյան գաղափարից, քանի որ նավաշին («նա, ով կապում է») դա անում է բարդ ասիմետրիկ կառուցվածքով պարանով:
Շիբարիի ամբողջ ավեստն ուղղված է նրան, որ ժուժունը («կապվողը») հեշտասիրություն զգա և նա առավել շատ հաճույք ստանա: